Skrzynka do e-doręczeń to nowe rozwiązanie usprawniające komunikację urzędów z podmiotami, jakie wejdzie w życie w najbliższej przyszłości. Od teraz można już założyć swoją skrzynkę do e-doręczeń. Usługa ta jest powszechna i przeznaczona dla wszystkich – urzędów, administracji publicznej, firm, spółek oraz obywateli. Obowiązek korzystania z niej zostawanie wprowadzony dla spółek najpóźniej od 1 stycznia 2024 roku – 3 miesiące wcześniej otrzymają oni informację o dokładnej dacie wprowadzenia e-doręczeń. Skrzynka do e-doręczeń w Prostej Spółce Akcyjnej to dobre rozwiązanie usprawniające kontakt z urzędami i poprawiające bezpieczeństwo.
Po wypełnieniu i złożeniu wniosku o nadanie indywidualnej skrzynki do e-doręczeń przedsiębiorca otrzyma dane do logowania i będzie mógł za jej pomoc wysyłać, odbierać i przechowywać korespondencję. Skrzynka e-doręczeń to specjalny adres nadawany przez uprawniony podmiot, a przesyłki dostarczane tą drogą są równoważne z przesyłkami poleconymi z potwierdzeniem odbioru.
⇨ Sprawdź również czym jest e-podpis kwalifikowany
Skrzynka do e-doręczeń w Prostej Spółce Akcyjnej – dlaczego warto z niej korzystać?
Jest to bardzo bezpieczne rozwiązanie dające gwarancje ze wysyłane dokumenty trafiają do właściwej osoby i są w nienaruszonym stanie. Łatwo sprawdzić kto i kiedy wysłał korespondencję oraz o której i przez kogo została odebrana pobierając prawne dowody na to – nie ma możliwości, aby ktoś podszywał się pod daną osobę.
Dostępność usługi również przemawia na jej korzyść. Elektroniczne odbieranie korespondencji cyfrowej przez Internet możliwe jest o dowolnej porze z każdego miejsca na świecie.
Pomagamy w wypełnieniu i złożeniu wniosku o uzyskanie adresu e-doręczeń dla Prostej Spółki Akcyjnej oraz jej aktywacji. Zapraszamy do kontaktu.